Helg Helg Helg!!!

Wonderful - nu är den här, kära heliga helg! Sitter faktiskt kvar på jobbet och bloggar, haha. Slutade som vanligt 16 på fredagar, sprang då snabbt iväg till Maries gamla lägenhet och övergav en tv-bänk som hon sålt via blocket. Hon är i Åre under helgen så jag fick rycka in som försäljare. Och sedan nu tillbaka till jobbet för att invänta Patrik som alldeles strax slutar han med.

Blir en lugn och skön helg. Tänkte hyra film, och göra tacos såklart!
Imorgon tänkte vi hitta på något trevligt under dagen, man får ju passa på när solen väl är framme.
Fick dock reda på alldeles nyss att det är Umeå Open i helgen, och att mitt favorit band Tiger Lou ska spela under lördagen. Blä :( Nu är det ju försent eftersom biljetterna redan är slutsålda. Damn!

Aja, finns inte så mkt mer att göra.
Ser ändå fram emot denna helg, kommer bli en mysig sådan känner jag på mig.
Inte så konstigt med Patrik i sitt sällskap :)

Nu ska vi pallra oss iväg...... trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill du få GRATIS presentkort på dina favoritbutiker? Gör då som jag och registrera dig på http://www.freestreet.se/?r=1427 Det är en ny sida som inte har så många medlemar, vilket gör det lätt att samla ihop poäng. Jag fick hem mina första presentkort på h&m idag, så registrera dig nu =)

2009-03-27 @ 16:51:00
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Linda

vilken trevlig blogg du har. Kolla gärna in min:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0