Tiiiiiiisdag!

Usch vad trött jag är nu, jobbet tar kål på mig. Man är inte van helt enkelt. Men det kommer väl med tiden :) Får man hoppas... haha! Dagarna känns så långa, men det är nog också med tanke på att jag för tillfället jobbar kväll igen. Man "tappar" hela dygnen pga dessa arbetstider. Är uppe länge på natten, sover ut under dagen och sedan är det jobb igen. och så om och om igen! Usch.
Men det enda man kan göra är att börja vänja sig :)


Längtar tills helgen. Vill vara ledig, man blev ju rätt bortskämd nu under julen med all ledighet.
Nä nu ska jag se en film eller så. adios.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer snart hem och räddar dig !!!! Haha

2009-01-07 @ 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0