Ibland kan livet vara tufft.

Usch usch usch. Längesen man har känt av denna känsla - och givetvis handlar den känslan om ekonomin.
Efter jag varit sjukskriven har ingenting varit sig likt på den fronten. Intyg hit och dit som krånglat, och sen är väl inte Försäkringskassan dom med rykten om att vara snabbast på sin sak.
Har lånat en jädra massa pengar nu av mina närstående. Tur att de ställer upp, framförallt i sådana här lägen.
Kris-situation med andra ord! Patrik blir självklart drabbad han med, eftersom han nu i två månader fått stå för hyra, och resten av räkningarna helt och hållet. Knappt så vi har pengar så det räcker till mat. Eller helt seriöst så är det faktiskt så pass illa. Men tur att man kan klara sig på annat - Kärlek :) haha! Nä men det går väl, man har inte nåt annat val. Blir dock inte roligt när jag får pengarna, dom försvinner på sekunden till alla skulder jag nu samlat på mig.

Så denna helg har bara varit lugn och stillsam, kollat tv och sen åkte vi ju faktiskt skridskor i lördags, tur att det finns roliga saker man kan göra, UTAN att det kostar! Och hockey proffset Patrik fick visa hur det skulle gå till ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt det ser ut!! Du är fruktansvärt söt btw :D

2009-01-19 @ 19:42:56
Postat av: Emmelie

Det blir nog tufft för Patrik att sätta pucken i det där målet så hård som du ser ut= P

Kram

2009-01-19 @ 21:19:52
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/
Postat av: Therese

Men gumman då, tycker synd om dig. Usch hatar pengar, vet hur det kan vara. Toni har fått lägga ut för mig han också ibland, inte roligt. Men hoppas det blir bättre snart! :)

Hoppas ni kommer till bollan snart :) Ha det bra! Kramar

2009-01-23 @ 20:03:29
URL: http://thogstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ah vad roligt det ser ut med skridskor, det ar sant man saknar med vintern. OCh all mat forstas. Hur lange ar du sjukskriven? Hoppas det ordnar upp sig snart, sa jobbigt nar man alltid maste tanka pa pengar :( Massa kramar!

2009-01-25 @ 01:34:17
URL: http://sofiawesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0