Hejdå Sverige.

Åtminstone för ett tag. Åtminstone veckan ut..
Skönt att få komma iväg!

åh, jag blir tokig - den här låten är för underbart vacker: http://se.youtube.com/watch?v=v8wyuugKwd4
Och för er som inte sett filmen - se den för guds skull! "Death sentence". En av mina absoluta favortifilmer.





Vill dessutom tillägga till dig älskling:

Thank God I found you
I was lost without you
My ev'ry wish and ev'ry dream
Somehow became reality
When you brought the sunlight
Completed my whole life
I'm overwhelmed with gratitude
'Cause, baby, I'm so thankful I found you

I will give you ev'rything
There's nothing in this world I wouldn't do
To ensure your happiness
I cherish ev'ry part of you
'Cause, without you beside me, I can't surive
Don't want to try
I'f you're keeping me warm each and ev'ry night
I'll be all right
'Cause I need you in my life



Kommentarer
Postat av: Emma

:)

2009-01-27 @ 01:16:48
Postat av: Sofia

Jattefin bild gumman! Death sentence, ar det filmen me dockorna som talar? :) Puss

2009-01-31 @ 00:47:42
URL: http://sofiawesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0