Bredbandsbolaget.

Har just nu för tillfället en skrikande katt här bredvid mig. Tror bestämt att han ber mig att  jag ska mata honom (som vanligt). Så lika bra att göra det nu direkt så jag slipper höra skriket under tiden jag ska skriva..

Sådär!
Jo.. Igår började jag jobba dagtid igen, så himla skönt!
Sattes då på ett nytt projekt, Bredband till Företag, så vi hade utbildning hela dagen igår.
Idag var första dagen vi provade sälja. Och det gick banne mig bättre än väntat, fick nämligen iväg en order på ett direktsälj. Skööönt - bra för självförtroendet.
Så det känns kul med en ny "utmaning" och det stora pluset är ändå att just jobba dagtid. Få en normal dagsrytm.

Resan till Schweiz är nu också helt bokad och klar. Så jag och Patrik drar dit den 27:e Jan - 1:a Feb, Underbart att ha en sådan resa att se fram emot. Träffa mamma och Anders.



Nu ska jag lägga mig i soffan, mysa med Patrik och sedan försöka ta oss till sängs i tid så man har rejäla krafter till morgondagen.



Självklart ska jag även Ge ett stooort Grattis till min kära vän Josef som fyller 23 år idag! Hipp hipp Hurra!



Kommentarer
Postat av: Emma

Bäbis!! Vilken mysig bild :)

2009-01-15 @ 00:12:23
Postat av: Sofia

Vad skont att jobba dagtid igen :) Saknar dig stumpan! Puss

2009-01-15 @ 03:52:25
URL: http://sofiawesth.blogg.se/
Postat av: Pedersen

Alltid :)

Längtar efter dig gumman! Som vanligt iof!



Puss

2009-01-15 @ 20:22:20
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säljer du bra på bredbandsbolaget ? Har de 100 mbit på bredbandsbolaget va ?

2009-01-19 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0