Tisdagen.

Gäsp, sjukt trött är jag. Ska satsa på en någorlunda tidig kväll.
Har ganska nyligen duschat efter en minigolfrunda med Patrik och Mickis.
Jag kom dock sist, men det var inte långt ifrån inte ;) Kul hur som helst..

Ja, är lite tråkig nu med tanke på att vi inte har Patriks mobil som jag alltid brukar fota med.
Men vad gör man? Så inga "dagens outfit" på ett tag antar jag.


Idag på jobbet hade jag min första introduktion med de ny-anställda. Och det gick riktigt bra faktiskt, var jätte nervös innan men så fort jag började släppte nervositeten helt och hållet.
Lyckades näästan hålla utbildningen under två timmar, så jag är mycket nöjd och belåten.
Nästan så att man vill göra om det på nytt igen, haha. Eller ja - det vill jag.


Nä nu blir det en yatzy sen sängen!
Puss och kram, ses på stan.

Bjussar på någon bild ändå sedan tidigare.. Livar alltid upp inläggen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0