Storhandla!

Åh, en dag avklarad denna arbetsvecka. Lite tung dag, men för övrigt bara bra.
Vi ska strax åka och stor handla, alltid lika kul.
Att se kylskåpet smackat med mat är nog obeskrivligt.
Har dessutom varit duktig att göra ett "middags-schema" två veckor framöver. Betydligt lättare att veta vad man behöver och tvärtom ;)


Detta gillas.



Imorgon kommer Emma hit efter jobbet och ska bjudas på middag.
Hon är så snäll som ska hjälpa till att packa grejer inför flytten! Tack sötnöt. Du är bäst.

Gjode världens kläd-rensning igår, hujeda mig vad kläder man samlar på sig.
Bort ska det, skänkas och säljas.

Näe nu ska jag hjälpa älsklingen som håller på att.. ja, jag vet inte vad?
Han lever om, river kartonger osv så något måste vara på G :P


Love you honey. - Forever and ever.

Kommentarer
Postat av: malin strandberg

ring mig om du vill ha hjälp av mig också!

2009-08-18 @ 08:54:54
Postat av: Andrea

ring mig också om du vill ha hälp!

2009-08-18 @ 11:11:45
Postat av: Mauline

Vad söta ni är tjejer!



Har dock ingen mob så jag kan ringa, men jag hör av mig på något sätt om jag ser behov. Puss på er!

2009-08-19 @ 10:25:52
URL: http://malinjacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0