Stöcke helg!

Jag veeet, jag är dålig på att uppdatera bloggen nu, men det pga att jag numera inte kan lägga in några bilder. Jag personligen tycker det är betydligt roligare, men jag ska ändå göra så gott jag kan.
Och dessutom förhoppningsvis fixa fram bilder inom kort.

Vi är iaf i Stöcke nu, åkte hit direkt efter jobbet igår - jag Patrik och Mickan.
Käkade middag när vi kom fram sedan tog vi ut båten på en fisketur. Relativt god fiske lycka för alla tre, abborrar, mört, gädda och brax. Kul när det nappar ;)
Sedan kikade vi på tv och bara tog det lugnt.

Idag har vi verkligen bara latat oss, kollat på Oceans Thirteen, sovit och myst i soffan.
Ska strax äta middag sen blir det återigen en fisketur - och ikväll ska nog Patte och Emma joina oss :)

Sak hjälpa mormor nu med middagen.
Önska oss god fiskelycka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0