Mondaaay.

Får inte glömma bort dagens outfit, nein nein. Here it is;




Svart kortärmad skjorta - H&M
Vit kjol - Vero Moda
Svarta skor - H&M



Proppmätt är jag nu, blev en sen middag - gjorde köttfärspaj för första gången.
Smakade helt okej för att vara första gången men det finns helt klart tänkabara förbättringar.
- "Man lär sig något nytt varje dag".




Nu väntar vi på att Mickis ska komma, blir väl att se någon film och mysa i soffan.
Hon är sen som vanligt :p


Kära syster-yster i snowboard uotfit

Kommentarer
Postat av: systeryster

jag anlände till slut! :) men jag har ju fler systrar att hälsa på, klart jag blir sen då!

2009-08-04 @ 01:27:58
Postat av: Pedersen

Me likie att du uppdaterar oftare ;) Hur många läsare om dagen har du? Du skulle kanske tjäna på att byta till metrobloggen istället? Sen mars har jag tjänat över 600 kr : ) Allt något!



MISS YOU!

2009-08-04 @ 11:38:31
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0