Idag är det freeeedag!

Yippie, äntligen helg!
Har varit ledig hela dagen, förutom en snabbis till jobbet för en intervju.
Snabbt var det gjort!
Nu inväntar vi Emma och Patte, och sedan beger vi oss upp mot Hemavan! :)
Ska bli riktigt roligt och skönt att komma iväg såhär under en helg. Speciellt med trevligt sällskap!

Idag ser min outfit ut på följande sätt:

T-shirt - H&M
Kjol - H&M
Skor - Skopunkten
Armand - Thailand

Missade gårdagens outfit så här är den:

Svart linne - Lindex
Skor - Okänt
Svarta Leggins - Lindex

Glömde dessutom onsdagens outfit så här får ni den med, haha:

Svart klänning - H&M
Mocka väska - Nolia mässan
Armand - Bikbok
Svarta skor - DNA



Igår var jag och Patrik ut till Stöcke, åt middag och fiskade.
Mycket trevligt. Jag och Mickis metade och fick ihop hela 13 fiskar ;)
Medan Patrik och min morbror Ulf kastade, och fick inte en enda.






Näe nu ska jag packa ihop det sista till Hemavan-resan, vi hörs när vi kommer hem igen!
adios!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får det bra! :) PUSS BABY

2009-08-07 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0