Å så var det Söndag.

Middagen igr blev utsökt! Kunde nästan inte blivit bättre, alla var hungriga och förväntansfulla. Och resultatet blev som sagt mer än godkänt. Dock lyckades jag glömma bort att knäppa kort på middagen, men passade istället på att knäppa kort under efterrätten.


Pappa, Janette, och Carrolinn - mätta & belåtna.

Senare på kvällen blev pappa sugen att ta en cider någonstans på stan, så jag och Patrik hängde på.
Janette stannade hemma med Carrolinn och höll henne sällskap.
Vi gick till "Lottas" och beställde en varsin cider/öl.



På vägen hem igen - Far & Dotter

Idag Söndag har vi varit ut en sväng till Intersport/D&D. Fan vad jobbigt det ska vara att hitta så mycket fint när man inte har råd. Men ja, ögongodis kallas det. Knäppte lite kort i provhytten...


Jacka - VILA 499:-


Blus VILA 350:-


Tunika VILA 350:- Jeans VILA 399:-


Skor - 1299:-


VILL HAAAAAA! framförallt skorna... buhu!




Såhär såg min outfit ut för dagen:

Jeans - Diesel
Skor - Thailand
Svart t-shirt - H&M
Svart oversize kavaj - Bikbok
Väska - Nolia mässan



Efter vi varit där så åkte vi vidare till Marie för att bli bjudna på fika.
Blåbärskaka och kaffe . mums!
Och eftersom man har en av de två absolut bästa systrarna, fick jag mig ändå nya kläder av henne som hon tröttnat på :)
And here they are:





Nu har pappa & c:o lämnat oss, för att åka hem till Bollnäs igen. Känns redan tomt!
Men vi kommer och hälsar på inom kort igen när vi är på väg uppåt i Sverige då vi hämtar lill valpen Polly ända nere i Skåne :)
Tack för denna helg!
Jag och Patrik ska snart göra tacos till middag.....


Kommentarer
Postat av: Elle

HAHA vad måttligt road patrik ser ut på bilderna i omklädningsrummet!!

2009-08-12 @ 12:19:31
URL: http://sevenlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0