Sol, sol, strålande sol!

Underbart med detta väder, man blir så glad så fort man kikar ut genom fönstret.
Ska sätta mig på balkongen nu en sväng, hoppas på lite färg kanske.
Är hemma från jobbet, mår illa...

Hemavan vistelsen var mycket trevlig, sol, åkning, fest och allt som tillhör.
Här får ni lite bilder från resan:

Världens snyggaste kille med världens snyggaste tröja


Mys på bussen Umeå-Hemavan.


Mickis läser för fullt..


När vi kom fram blev det matlagning, fläskfilé och potatisgratäng.


Kvinnorna i köket


Dagen därpå blev det åkning i backen, solen var underbar!


Och Patrik var nöjd med en öl på dagen


Jag passade på att njuta av solen, i hopp om att få lite färg i ansiktet.


Mickis jobbade på "goggle-brännan"


Sen drog vi naturligtvis på After Ski


Då hängde vi med Patriks hockey kompis från Vimmerby som numera bor i Hemavan och jobbar som skidlärare.


Maskerade...


Och pussar hinner man också med på afterskin.


Andreas och hans tjej Malin. Otroligt vackert namn om jag får säga det själv.


Mickis påskpyntade dessutom för att få upp stämningen lite.


Och solandes utanför stugan efter en hård utekväll...


Bakis maten...


Traditionell Påsk


Snyggare outfit får man leta efter, Patrik lånade pappas overall....



Påsk-kärringar kom dessutom och knackade på dörren, kusinbarn.


Och så var det fest återigen...


Andreas, Malin och Mikaela på förfest.


Och så jag och Patrik naturligtvis..



Tog inte fler kort än så tyvärr... missade en hel del höjdpunkter som luftgevärs-skjutning, Påskmiddag med hela tjocka släkten, Skoter turen osv...

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Underbart att få se lite kort, så man får se hur du har det på andra sidan Sverige :)



Miss U like hell!

Puss

2009-04-15 @ 22:02:12
URL: http://metrobloggen.se/pedersen
Postat av: EMma

Tröjan, jag gillart!

2009-04-17 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0