S j u k l i n g

Usch vad trist det är att vara hemma och vara sjuk.
Var tvungen att gå hem innan lunch, huvudvärken är inte snäll med mig, det kan jag säga.

Tur att man har två underbara katter till sällskap - dom är för goa.
Mickis kom också förbi nu en sväng. Sitter vid varsin dator, inte speciellt sociala med andra ord :)


Anmälde oss på en lägenhet på Öbacka idag, en större 3:a än vad vi har nu i dagsläget, med en billigare hyra.
Många plus på den lägenheten, läget är det bästa. Inte lika centralt som vi har nu men ändå Umeås finaste "kvarter" enligt mig. Dessutom hel kyl & frys, klädkammare, badkar och även tvättmaskin och torktumlare :)
Hoppas bara man hamnar i en någorlunda placering i kön, vet att dom är attraktiva för många. Skulle åtminstone vara roligt att få kika på den. Håll tummarna för oss!
Drygt med ytterligare en flytt, men äsch - det kan det vara värt.


Blä, blä, blä. Huvudet sprängs snart, så känns det.
Ska ta mig en alvedon och ligga i sängen och vila en stund nu.

Hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0