Glad Påsk!

Tänkte passa på att önska alla en glad påsk såhär nu strax innan helgen sätter sprutt.
Har nu semester under ett par dagar och jag kan säga att det känns uuuunderbart!
Imorgon bitti bär det av till Hemavan, åker buss - Jag Patrik och lillasyster. Längtar så innerligt till att få komma bort, njuta av riktigt frisk luft, sova ut på mornarna, åka i backen, köra skoter, grilla korv osv osv. Allt som hör till fjällslivet.
Vi blir där till Måndag då vi blir tvungna att åka hem igen, eftersom vi ska arbeta på tis.

Nu håller jag på lagar mat (tacos :p) och samtidigt tvättar jag alla kläder som vi ska ha med oss till Hemavan.
Ska gå ner till grannen och fråga om dom kan tänka sig att vara kattvakt dessa dagar vi blir borta, och sen måste det packas. Det som är skönt är att vi lämnade kvar skidor och allt sist vi var upp så nu blir det faktiskt inte så mycket packning tack och lov.

Magen värker av hunger nu.. gott med tacos!
Men som sagt, ha nu en trevlig påsk allesammans, ät många ägg :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0