Boring.

Har inget att göra, vaknade när Patrik gick till jobbet och har inte kunnat sova sen dess.
Lika bra kanske, så man kan somna i tid inatt.

Blev inget med lägenheten som vi hoppades på... Man måste väl ha stått i kö i minst 10 år för att få en på Öbacka.
Blääää, aja bara att leta vidare efter ett billigare alternativ.
Hade tråkigt, så jag sminkade mig och knäppte lite bilder.. bjuder på en här :)







Haha just ja, min kära fästman som alltid är så gullig och snäll "råkade" dra in mig i duschen när jag hade kläder på mig. Bildbevis finns såklart när fotografen Mickis fanns på plats...




Bjuder dessutom på bilder sen vi var i Hemavan för två helger sen.. Jag, Patrik, Andrea och Niklas.




Kommentarer
Postat av: Emma

AAahhh fan vad härligt med duschen, bästa på länge! Yeah Patrik!

2009-04-17 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0