Att själv kunna designa.

Fan vad jag längtar till sommaren nu! Tiden tickar och man kommer närmre och närmre för var dag som går.
Fick reda på att jag har semester i Juli, så då är det bara att boka in Thailands resan så fort som möjligt.
Det blir jag & Patrik som drar dit, kollade upp de billigaste resorna. Antar att det blir de närliggande öarna kring Koh Samui, lite trist att åka till samma ställen 3:e året i rad men pga Thailand väder känns det som ett säkert kap. Eller är det någon som har tips vart man kan åka denna period?
En sak som är säker, är att jag ska sy upp en massa massa kläder. Har redan spanat in en massa plagg som jag ska sy upp när jag är där. Klart man passar på att få skräddarsydda kläder efter ens egen former, när det ändå kostar så pass lite. Underbart! :)

Här är en av mina ögonstenar som jag tänkt fixa:

Sjukt snygg kavaj!



Vad mer man ska göra i Thailand...
Snorkla. sola, bada, äta god mat, mysa, festa och allt därtill. Åååhå vad jag längtar!

Har ikväll käkat underbart god mat på Olearys med mina två kära systrar och Putte. Så jäkla gott, åt en saftig köttbit med fetaost-röra, grillade grönsaker och klyftpotatis. Det satt som en smäck vill jag lova ;) Mätt som satan blev man..

Nu har vi precis tagit oss en varm dusch, borstat tänderna,  och nu väntar den efterlängtade sängen!
Goder natter.


haha, tradera kläder som jag säljer :p

Kommentarer
Postat av: mickis

ja du ska då få sy upp en sån där kavaj åt mig också kära syster!!

2009-04-21 @ 11:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0