83 frågor, nu jäklar får ni lära känna mig på riktigt ;)

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan, I guess .
2. Äger du en iPod?
Jodå, det gör jag.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.30, 7.00, 7.30 men snoozar alltid till 7.40 :)
4. Hur många resväskor äger du?
Oj, kanske 5st?
5. Använder du flip-floppar?
Ja när jag är utomlands, eller ska på stranden.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast ICA maxi, annars ICA gourme, eller Willys.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Man är nog en liten linslus alltid...
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Vi hyrde "Anamorph"..
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Tror jag väljer en väninna där, eftersom jag knappt känner någon "barnfamilj".
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj, Thailanda resan står högt upp på listan..
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, ja det gör jag dagligen.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Icke sa Nicke.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Tiger Lou om jag inte minns fel..
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Coldplay står mig varmt i hjärtat, likaså Tiger Lou
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja senast idag men det förblir hemligt.
16. När var senast någon stötte på dig?
Oj... Patrik stöter på mig för jämnan ;)
17. Vad åt du till middag senast?
Åt faktiskt nudlar nyss, evigheter sen.
18. Använder du huvtröjor?
Ja när jag är hemma och myser.
19. Kan du vissla?
Malin = visselpipan herself.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Andrea
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Dom vildaste tänkbara.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Hm, ja någon kommentar här & där lär dyka upp med jämna mellanrum.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
090, umeå
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Finns det någon som inte gjort det?
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Biig.
26. Hur många syskon har du?
Två systrar.
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej det är jag verkligen inte
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Sunes sommar, och Dude where´s my car.
29. Äger du några popband t-shirts?
Nix.
30. När flög du senast?
Februari Schweiz
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6 st
32. Läser du för skojs skull?
Såklart jag gör...
33. Pratar du några andra språk?
Engelska, men inte så bra som man borde kunna, och liiite tyska.
34. Diskar du din egen disk?
Ja, antingen jag eller Patrik
35. Har du gråtit offentligt?
Haha, ja mååånga ggr.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Det gör jag nog, oftast omedvetet.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej det räcker med två tatueringar.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja :p
40. Kan du kasta macka?
Ibland lyckas jag...
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope.
42. Vad har du med dig in på bion?
En påse godis, popcorn och en läsk.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Många faktiskt, men jag väljer annelie avander - hon var så söt och rolig.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.
45. Vad har du för väder?
Regnigt, suck.
46. Har du en blogg?
Eh ja jag tror det.
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Bild
48. Gillar du att flyga?
Ja, men är också rädd.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor!
50. När sov du senast på golvet?
Tror aldrig det hänt?
51. Vilken är din favorit drink?
Midori med mjölk
52. Gillar du din boende-situation?
Ja, förutom hyran.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Umeå
54. Din pappas hemstad?
Hemavan
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
sex-sju kanske?
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det är dom under dagtid...
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
haha ja, my du vet ju :)
58. Vilken är din favoritfrukt?
Clementin, och exotiska frukter.
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Njaeeee...
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24, 22 feb.
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja det är jag.
62. Tror du på liv på andra planeter?
Lite svårt för det.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Hm, kan inte komma på faktiskt..
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns det en gud?
65. Vad var det senaste du åt?
En godis.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och...
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Fråga dom.
68. Gillar du senap?
Nej fy tusan!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Gå vidare... gör det bästa av situationen.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Det vill jag definitivt!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj vad svårt, kanske Drew Barrymore i någon komedi, lite flummig sådär.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej, Tradera is the shit!
73. Tycker du om att krama folk?
Det bästa som finns... framförallt när det gäller Patrik.
74. Skulle du säga att du är trendig?
Någorlunda... men om jag hade haft råd hade jag nog varit snäppet trendigare.
75. Äger du en digitalkamera?
Japp
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Lite blandat..
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Nej inte så ofta.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Läser aldrig, men däremot filmer... då jäklar kan man se mig lipa.
79. Tycker du att du är attraktiv?
Sometimes I do, sometimes I don't
80. Vad är du allergisk mot?
Ingenting.
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Näe, de är ju de godaste som finns!
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Styrbjörn.
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
My, Magda, Andrea, Emma, Ida, Faya, Linnea, Keso, Emmelie mfl mfl.




GE MIG SOMMAR...


Kommentarer
Postat av: Andreeeeeeeeeeeea

Laaaaanghåreeeee :P

2009-04-03 @ 21:04:40
Postat av: mia

fan vad alla trackade mina brillor den kvällen ;) haha

2009-04-04 @ 13:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0